Tuesday, January 30, 2007

Anugerah Bintang Popular 2006

Siapa yang akan menang?

Orang kata reputasi Mawi dah menurun, ya ke? Kalau Mawi menang tahun ni, maka ramai lah orang-orang yang menyampah gan dia akan tak senang duduk. La ni pun dah banyak gelaran yang diberikan pada budak Mawi ni.

Raja SMS lah, Raja Kontrovesi lah... Maybe lepas ni Raja Linggam pulak kut. Wartawan pun masih ramai yang tak berapa gam gan dia. Terutama yang jenis-jenis lembut2. Tak tau pulak apa halnya yang mat-mat lembut nie tak berkenan sangat gan budak botak nie.

Heran jugak kita mikirnya.

8 comments:

Anonymous said...

Mawi tak nak layan mat-mat lembut ni sebab itu la kebanyakan yang lembut ni tension je bila tengok Mawi.

Anonymous said...

Mawi tak bodek dia orang..dia buat hal dia je..

Anonymous said...

Digoda-goda tak dptlah tu...tu yg angin jer tu....huhu..

Anonymous said...

Mawi menang tapi undian merosot. Itulah yg heboh. Tapi kita tau ke jumlah jualan akhbar tu berbanding dgn tahun lepas? Napa diorang tak jelaskan?

Anonymous said...

Saya harap tuan/puan yang beri komen harap gunakan sedikit akal, tak tengok ke masa malam anugerah tu mawi agak tidak sopan percakapannya, jangan menyokong mawi sangat dan menghina orang, keseluruhan memang undi mawi merosot kena terima kenyataan dan tanya dirinya mengapa,

Anonymous said...

Saudara/saudari anonymous ke 5 ni wartawan ya atau yang sewaku dengan nya. Janganlan emosi sangat tak baik tau, auwww.

Anonymous said...

penerima anugerah yang lain2 tu sopan sangat ke percakapan mereka???? Pengacara2 tua2 tu sopan sesangat ke mengacara???

Lizzam said...

Bluqube resurrected!

http://lizzam.blogspot.com/