Thursday, April 20, 2006

Mula-mula lurus, lepas tu bengkok akhirnya langsung tak ada

Jambatan tu tak jadi juga le kan. Elok juga lah, tak membazirkan wang rakyat.

Link kedua kan dah ada, tambak pun ok lagi. Dari segi politik pun tak ada sapa yang menang atau kalah.

RM 100 juta hangus! kan akan jadi satu pengajaran untuk kita.

Dr M marah, ah, biar je la. Dia pun dah tua, kita kena jadi realitik.

Dah banyak sangat benda yang kita bangunkan dan bina, akhirnya jadi gajah putih aje.

4 comments:

Anonymous said...

mmk setuju gak pandangan/ulasan tu ...tp mmk rasa la kalau malaysia bina jambatan tu dan juga kapal kapal dagang serata dunia akan dapat lalu di selat teberau dan terus ke tanjung pelepas tentu akan lebih sibuk pelabuhan M`sia
dari mereka ....dan terus maju, jadi mereka tidak hendak itu berlaku so berdolak dalik / mintak kat M`sia yang karut marut je...tu cara Yahudi la tu.

tp ada satu binaan ni bentuk nya dah mirip macam berok terbesar pulak tu besar dari gajah tu...berdiri je tepi pintu tu..sampai bila ye nk biarkan benda benda macam ni..

Utter Rubbish said...

I am astonished! The project if completed will be able to create job opportunities which benefits Malaysians esp. future generations. Yet these so called advisors were more than happy to scrap it. This is so sad!

Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Spaceguard air filter Fighting with a home owners association Tadalafil successful testimonial New ferrari uk soccer the art of finishing Prozac dose side effect can i take sibutramine with fluoxetine sznyo tv projectors Hgtv painting built in shelves 401k beneficiary options Car navigation system ratings Pda astrology software Amateur nanny John cena car seat covers Quit quit smoking Calif trout fishing Erecticle dysfunction medications

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! Misty pokemon hentai manga call center services waterbed flannel sheets immigration lawyer cable seattle tv Diane hand-hooked wool area rug Cincinnati dish network satellite tv s60 volvo car cover tv magic vidcaps Aarp disability insurance long quote term audi allroad pictures hauppauge tv area rugs outlet charlotte nc Funny bingo Epinephrine in allergic reations Sony handycam video 8 help