Tuesday, February 17, 2009

Eli Wong Berundur? Pilihanraya Kecil Di Bukit Lanjan? Malaysiakini

Malaysiakini melaporkan yang YB Elizabeth Wong mungkin akan berundur dari jawatan exco dan ADUN Bukit Lanjan.

Adakah berundur merupakan satu jalan yang terbaik?

Tetapi saya akan menghormati keputusan Eli Wong jika benar dia mahu berundur, ini menunjukkan yang beliau adalah seorang ahli politik yang menpunyai pegangan. Tidak seperti setengah ahli politik yang masih nak simpan jawatan walau dah terserah salah laku mereka.

Pada pandangan saya setiap dari kita harus lebih berhati-hati di dalam tindak tanduk di luar dan didalam kehidupan kita.

Persoalan bagaimana teman lelaki Eli boleh masuk dan mengambil gambar Eli dalam keadaan yang separa bogel juga sering menjadi pertanyaan saya. Adakah dia mencuri masuk? atau adakah dia memang ada didalam kamar dari awalnya...

Jika begitu, soal moral juga menjadi persoalan sekarang... bukan hanya moral si pencuri gambar, tetapi juga moral peribadi Eli Wong sendiri ...

3 comments:

Anonymous said...

Mestilah dah ada dari awal. Dan lepas main pulak tu. Bet you it's not the first time.

But it's okay because she's from PKR.

Anonymous said...

BUKIT TElanjanG pasti akan menjadi test untuk PR Selangor.Nasihat saya tanya bakal calon betul2, pernah telanjang ke?pernah ambil SEDEKAH ke?ada mistress tak?suka budak lelaki ke(kalau lelaki)? atau suka budak perempuan ke(kalau perempuan)?

Wait a minute,skip soalan yang akhir OK,sebab YB PR pun ada yang suka lelaki tapi masih disayangi dan Menteri UMNO pun ada yang suka perempuan tapi masih menteri lagi!

Anonymous said...

hahahahahaah.of course you nak dia undur kan, sebab ini semua ialah angkara anjing bn.