Tuesday, May 20, 2008

Lim Kit Siang and Abdullaha Ahmad Badawi, One Conspriracy?

I read with great concern an article by Sang Kelembai, Click HERE to read the article:

On one of the para, it was said that:

Lim Kit Siang, jika dikaji dalam masa sebelum PRU dan selepas PRU ke 12 jarang sekali membangkitkan isu-isu yang melibatkan perniagaan anak Saya Perdana Menteri Abdullah Hj Ahmad yang saya masih di sini. Kenapa kah Lim Kit Siang tidak membangkitkan isu penglibatan Kamalludin Bin Abdullah dalam berbagai perniagaan khususnya penglibatan Scomi dan ECM Libra. Dan juga kenapa tidak meneruskan supaya kerajaan mendakwa Khairy Jamalludin Abu Bakar dalam isu pembelian dan penjualan saham Ecm-Libra.. kenapa dan kenapa?

Then Sang Kelembai went on;

Banyak orang yang tidak tahu bahawa salah seorang penasihat yang mengatur negara ini yang dimiliki oleh Abdullah Hj Ahmad ialah seorang penagih arak yang bernama Kalimullah anak lelaki Masheerul Hassan disamping seorang lelaki yang pandai menyembunyikan diri atau low profile yang bernama Zulkefli Abdul, sahabat baik Lim Kit Siang.

Now is the allegation true?

Dan satu persoalan besar kepada Lim Kit Siang ialah di mana anak nya Lim Guan Eng menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang ialah sewajarnya orang-orang Melayu kena bertanya, kenapa projek-projek yang diketahui milik kepentingan Seri Perdana akan diteruskan di Pulau Pinang. Kenapa tidak dibatalkan sahaja? Itu kena di jawab oleh Lim Kit Siang, adakah kaitan dengan Kalimullah anak lelaki Masheerul Hassan!

Isnt this amusing?



No comments: