Tuesday, March 30, 2010

PAS Perlu Di SELAMAT Untuk Terus Kekal Relevan




Untuk kembali mendapat sokongan orang Melayu Islam, PAS harus di selamat dari terus menjadi tungangan dan anjing peliharaan DAP yang disokong oleh PKR.

Mungkin sebahagian dari pemimpin telah sedar yang PAS harus keluar dari kongkongan DAP da menjadi satu parti yang lebih memikirkan kepentingan Islam. Mungkin PAS akan dapat tambahan undi dari orang-orang Cina dan India tetapi apakah mereka pasti yang orang Islam Melayu akan terus menyokong mereka.

Malangnya pemimpin kumpulan Erdogan yang berkiblatkan kepada DAP dan Sheih Besar Erdogan, Anwar Ibrahim terlalu taksub kepada janji Anwar yang mereka akan merampas Putrajaya dan membentuk Kerajaan dalam masa yang terdekat.

Mungkin kerana dahaga kan kuasa, maka mereka sanggup merobohkan matlamat utama PAS.


1 comment:

Unknown said...

You are dead wrong. PAS need to be saved; that is indeed correct, but from itself. PAS need to be saved from the self serving hypocrites who DARED ignored Islams' rejection of racism like most ignorant muslims in this country. Nama aje islam dan sembahyang tunggang tunggek tapi apah pun tak tahu atas hukum hakam islam. BODOH tapi terlalu sombong untuk belajar. Pakai kupiah putih dan serban besar tapi menganut assabiyah melayu macam tak kesah pesanan RasulAllah. Lepas blame lah DAP, Anwar dll. Haprak punya pemikiran macam orang baru keluar daripada gua.