Sunday, March 21, 2010

DAP Dengan Bantuan PKR Mahu Mencina kan Malaysia

Penderhaka Melayu! Gila Nak Kuasa Jual Bangsa!


Apa yang saya lihat:

  1. DAP mahu mencina kan Malaysia kerana bagi pandangan DAP apa saja yang orang Melayu buat semuanya tak cekap
  2. PKR dah jadi anjing kepada DAP dalam mengejar cita-cita itu
  3. Mungkin satu masa nanti semua KSU dan KP agensi kerajaan dan CEO GLC akan dari keturunan cinaBudha @ Kritian sebab bagi DAP dan PKR semua Melayu/ Islam tak guna dan 'helpless'
  4. PAS mungkin akan setuju jika Mufti akan dipilih dari orang Cina juga sebab tak berani nak lawan DAP (takut tak dapat jadi menteri! dan rakyat akan confuse mana Tok Kadhi dan yang mana Tok Sami sebab semua dah panggil tuhan Alllah- Khalid Samad akan jadi Mufti Besar Malaya)
  5. Panglima ATM mestilah dari orang Cina atas sebab-sebab yang tertentu dan strategi - sama seperti Singapore bila orang Melayu/ Islam tak akan boleh jadi pilot TUDM)
  6. Bila orang Melayu bersuara semuanya akan di ISA oleh kerajaan Perdana Menteri Anwar Ibrahim dan Timbalan-timbalan Perdana Menteri Lim Kit Siang dan Karpal Singh sebab mereka orang melayu adalah bangsa yang RACIST..
  7. Sama seperti Singapura Hadi Awang akan jadi Menteri yang jaga Islam tetapi masa tu Mahkamah Syariah akan jadi sejarah sahaja. Tiada lagi Pencegah Maksiat sebab dalam IC baru dah tak ada agama dan bangsa yang ditulis. Jadi susah nak dakwa.
  8. Referendum akan dibuat oleh Kerajaan DAP untuk meminda rukun negara dan kedudukan Raja-raja Melayu.
Jadi kalau ada orang nak cakap dan hentam saya racist, saya akan senyum sahaja sebab saya dah lihat siapa yang lebih racist dari saya. Adakah saya mengambil hak orang lain? tidak pernah sekali pun!

Apakah orang lain mahu ambil hak saya- banyak saya lihat dari apa yang di war-warkan oleh DAP dan disokong anjing-anjing belaan mereka termasuklah Anwar dan Nik Aziz.

Ingatlah saya bukan mahu jadi Tuan, sebab memang tak ada istilah Ketuanan Melayu, tetapi yang ada adalah perlindungan kepada orang-orang Melayu dan Ketuanan Raja-raja Melayu. Di Malaysia ini, Raja Melayu bukan hanya untuk orang Melayu tetapi juga kepada orang Cina dan India juga!

Jadi jangan lah kurang ajar.

Dan saya dah naik muntah dengan malaysiakini.com yang tak habis-habis nak spin cerita untuk PR yang dipimpin oleh DAP.

1 comment:

johan5150 said...

salam,
point you tu memang valid.risau juga teman.tapi kalau kita nengok
melayu,economic participation before deb cuma 1.5percent.now dah
40 tahun,increase to 3percent je.yang lain tu ltat,pnb,tabung haji..orang kpg sebenornya takde ape pun.btway,yg 3percent tu pun
bagi kat melayu kroni mostly.i kenal benor,main golf dgn dema.

baca suflan writing on economic participation.pegi je kat curve tu n n you will c how melayu deb jadi
tukang cuci toilet je.

kena needs based affirmative action plan then,the plight of malays who truly deserve assistance
can be addressed while culture of dependency due to nep will be dismantled.

raja n all that is malay special rights still sama,kita control kereta kebe bro...hehe..boom!!