Sunday, December 13, 2009

Kit Siang dan DAP bermain api perkauman untuk tutup kelemahan PR

Saban hari nampaknya Kit Siang bermain api untuk menusuk hati dan perasaan orang-orang melayu dengan kenyataan demi kenyataan yang semakin berbau racist dan menghasut.

Disokong oleh seorang DAP keturunan india yang bernama Kulasegaran, mereka terusan mempersoalkan pelbagai isu terutamanya isu hak istimewa orang Melayu.

Tidakkah mereka sedar yang secara tidak langsung mereka juga mempersoalkan hak Sultan dan Raja Melayu yang berdaulat didalam mempersoalkan hak-hak orang Melayu?

Nampaknya Kerajaan masih bertolak ansur didalam hal ini, walhal kita mahukan satu tindakan yang keras diambil kepada puak anti-melayu ini sebagai satu pengajaran!

Adakah mereka secara subversif mahu menjadikan Malaysia sebuah republik seperti Singapura? Apakah agenda mereka yang sebenarnya?

1 comment:

Anonymous said...

Lim kit siang sebenarnya mau anak nya atau org cina menjadi perdana menteri,pasal tu beliau sibuk pasal ketuanan melayu.perdana menteri adalah jawatan yg paling tinggi dlm kerajaan,boleh diibaratkan sebagai Tuan,beliau juga tau Agong yg paling tinggi,ada Tuan atas Tuan,dia suruh karpal singh hentam sultan,sampai org melayu kena pilih antara agong atau pm,bila pm mereka dapat,agong kena buang,malaysia jadi republik..org bodoh je yg menyokong dan berkerjasama dgn dap.